یه سوال شرعی دارم
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 9 / 2 / 1391
نویسنده :

 دوستای گلم یه سوال علمی - شرعی- اجتماعی برام پیش اومده: امروز با دوست دخترم بیرون بودم تا رسیدم خونه دست کردم تو جیبم دیدم گوشیم نیست

زنگ زدم کسی جواب نداد ،مسیری رو که پیاده اومده بودم برگشتم،  منم جو گیر !! گفتم خدایا: اگه پیدا بشه یک گوسفند میکشم

خلاصه با حال و روز داغون برگشتم خونه، زنگ زدم به دوست دخترم....گفتم:عزیزم گوشیم گم شده اگه زنگ زدی یا اس ام اس دادی جواب ندادم نگران نشو

گفت: نه عزیزم من نگران نشدم چون گوشیتو توی ماشیم من جا گذاشتی!! ولی نیوشا جون مهسا جون غزل جون کلی اس ام اس دادن ویک بند دارن زنگ میزنن فکر کنم اونا نگرانت شدن

گوشیتو میندازم تو سطل آشغالی کنار درب ورودی همون پارک خراب شده ای که باتوی عوضی توش آشنا شدم دیگه هم به من زنگ نزن........ باااااای هانی

حاج آقا  یه سوال دارم: من باید الان گوسفند بکشم یا نباید بکشم




|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: سرگرمی , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مجتبی در تاریخ : 1391/2/9/6 - - گفته است :
دوتا باید بکشه

<-CommentGAvator->
محمد سعید در تاریخ : 1391/2/9/6 - - گفته است :
ها ها ها 1 0 به نفع شما خانوم قدرتی

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/2/9/6 - - گفته است :
عالی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب